martes, 20 de enero de 2009

SETMANA TRÀGICA

La setmana del 12 al 16 de gener va ser per oblidar. No recordo cap tren que anés a l'hora i potser no vaig pagar més d'un bitllet, ja que les "devolucions express" fan que RENFE ens torni els bitllets a tots els usuaris que patim retards de més de 15 minuts. Retards de 45 minuts, informació inexistent, tracte denigrant, etc...no es poden produir més negligències d'una empresa de transports. RENFE és una empresa pública que funciona com una tirania, ja que no dona solucions ni explicacions a tots els anys de incidències en la línia C3.
Tampoc últimament he rebut cap resposta de RENFE a tots els retards que he patit els últims mesos, i sembla que la falta d'educació i de dignitat està afectant a aquesta empresa. Seguirem exigint que es compleixin les obligacions, horaris i demanar un servei de qualitat per el nostre país.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Tú a callar pardillo, si no comprate un coche, pringao.

Anónimo dijo...

Et dono tota la raó amb les queixes de Renfe. Els de la C2 Nord ja patim. Estan repartint uns tríptics on canten les excel·lències de la nova estació de Sant Andreu Comtal però el que no expliquen aquests tríptics és que la modificació de recorreguts implica menys trens i més temps de viatge. És vergonyós que intentin manipular-nos d'aquesta manera. Dilluns hi haurà xou, ja ho veureu!

Anónimo dijo...

Jo, aixo es mentida, un altre bloc diu que fa molt temps que ha millorat el servei, quina vergonya que ets, l'anonim del 28 de gener que calli i si no que es compri un cotxe i ja esta.