jueves, 26 de marzo de 2009

ESCRIT AL PRESIDENT DE LA GENERALITAT

Escrit adreçat al president de la Generalitat per demanar explicacions a la falta de resposta de les administracions als problemes de RENFE.

Bon dia,

Voldria que fessin arribar aquest escrit al President de la Generalitat.

El 03/11/08 vaig rebre una escrit del seu cap de gabinet (Sr. Narcís Castanyer) com a resposta a les diferents queixes per els problemes que hi han a la línia de tren que utilitzo diàriament (C-3) (adjunto escrit del seu cap de gabinet). La resposta del cap de gabinet va ser emplaçar-me a esperar una resposta de RENFE i també em comunicava que enviarien "una còpia de la seva queixa al Departament de Política Territorial i Obres Públiques" ja que "és la conselleria de la Generalitat que té competències en matèria de transport ferroviari".

A dia d'avui no he rebut cap resposta del Departament de Política Territorial i Obres Públiques. Desconec el motiu d'aquest silenci després de 5 mesos de les meves reiterades queixes (que també rebia el Departament encapçalat per el Sr. Nadal).

Demanaria una explicació de totes les gestions que hagi fet la Generalitat per demanar les millores del servei ferroviari al nostre país. Crec que és bastant inadmissible que l'única exigència o "estirada d'orelles" en públic l'hagi fet el Conseller Nadal per rebutjar les protestes d'un col·lectiu d'usuaris de RENFE que només demanen un servei digne. És bastant lamentable com a usuari i ciutadà sentir-se menyspreat per dirigents polítics que no han demostrat cap interès en resoldre aquest problema. Recordo que si RENFE no funciona a dia d'avui no es per culpa dels usuaris sinó de la incompetència dels dirigents de la companyia. Personalment fa mesos que denuncio l'incompliment dels drets dels usuaris de RENFE, i no he vist cap resposta de cap administració. He utilitzat tots els mitjans per reclamar millores a la nostre línia i no hi han solucions. Que mes s'ha de fer? M'agradaria que vostè em digués que ha de fer un usuari que fa anys que pateix un servei deficient i que omple reclamacions a atenció al client de RENFE, envia escrits al Síndic, escrits a la GENERALITAT, mitjans de comunicació, etc. i no veu que es produeixin millores. Ens demanen paciència, però la veritat que em tractin de borrego no m'agrada. Per exemple, he demanat a RENFE que si us plau el tren de les 18:32 que passa per Plaça Catalunya amb destí Vic sigui dobles (de sis vagons) per evitar que la gent vagi apinyada i de peu, però no hi ha cap resposta. No entenc aquesta falta de sensibilitat, ja que persones grans han d'anar de peu tot el trajecte. Em dona molta vergonya fer ús d'un servei tant lamentable.


Per tant, exigeixo que la GENERALITAT obligui a RENFE a complir amb les seves obligacions.

Si us plau, si desconeixen els problemes dels usuaris de RENFE no tenen més que posar-se en contacte amb els centenars de milers d'usuaris que agafem el tren diàriament.

Jo pago els meus impostos i exigeixo el meus drets. Em poso a la seva disposició per qualsevol aclariment, ja que els usuaris que patim els problemes de RENFE sempre estem disposats a rebre explicacions i donar la nostre opinió d'un servei que ens agradaria que fos públic de veritat i no una propietat d'uns quants dirigents que no volen un servei de primera.

Esperant que posi ordre a tot aquest caos, li agraeixo la seva atenció.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Hvala za intiresny Blog