-11/11/08 Resposta del Síndic de Greuges de Catalunya que exigirà respostes a RENFE de les queixes que s’estan realitzan del seu servei. Aquest es el texte rebut íntegrament:
Benvolgut Sr. Sanchez,
En data de 4 de novembre d'enguany hem rebut el correu electrònic sobre l' anormal prestació del servei de transport ferroviari per part de l' empresa Renfe.
Com sabeu, el Síndic de Greuges és una institució que té per missió vetllar per la defensa dels drets fonamentals i llibertats públiques de les persones davant de possibles vulneracions de les administracions públiques catalanes.
Tanmateix, el Síndic no pot substituir les administracions en les seves funcions, és a dir, abans que hi puguem intervenir cal donar a les administracions l'oportunitat de resoldre el problema per elles mateixes.
Així mateix, us suggerim que us adreceu per escrit al Servei de Reclamacions de RENFE de l'estació de Sans ( Plaça Països Catalans, s/n, Telèfon.: 93 495 62 33, correu electrònic.: clientebarcelona@renfe.es o clientbarcelona@renfe.es ) per presentar la corresponent reclamació patrimonial, assegurant-vos de guardar una còpia segellada del mateix escrit en el vostre poder.
Així doncs, si en un termini de temps prudencial no heu obtingut cap resposta, o si aquesta resposta no és prou clara o és insuficient, ens podeu fer arribar queixa per escrit a la seu d'aquesta institució, adjuntant-hi còpia de tota la documentació que cregueu que ens pot ser necessària, per tal d'examinar-la degudament i determinar en quina mesura hi podem intervenir.
Cordialment
Servei d'atenció a les persones
Síndic de Greuges de Catalunya
11 de novembre de 2008
jueves, 20 de noviembre de 2008
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario