Amb aquesta iniciativa, volem que tothom que pateixi incidències i retards en els trens de RENFE envii un email a l'adreça de clientbarcelona@renfe.es. Aquesta es l'adreça d'atenció al client de RENFE.
Es tracta de fer arribar les màximes queixes possibles on cada cop que es pateix un retard de més de 15 minuts s'adreci un email a clientbarcelona@renfe.es , i en el mateix email adjuntar copia de la queixa a diferents mitjans de comunicació (diaris, televisions, radios, etc..), organismes públics, entitats o partits polítics, etc.
Demostrem que la gent pot canviar les coses.
Per qualsevol sugeriment o comentari
email: sempretardrenfe@gmail.com
2 comentarios:
Fa uns mesos en un comentari a La Vanguardia Digital vaig suggerir que la gent fés això mateix.
Però crec que un senzill allau de mails cauràn sempre en un cul de sac. La gent que realment té cap poder de decisió sobre aquest tema són éssers d'altra planeta, totalmente impermeable a aquest tipus d'iniciatives. Fóra més productiu tenir una oposició política més activa, que anés més al gra i que recollís aquest malestar ciutadà. Això si que potser els faria posar-se les piles. Però on vivim, govern i oposició son amics amb fòbia al "mal rotllo"... Res a fer :-(
Iniciatives com la teva, fa que creiem amb les persones, i que les persones creiem que podem canviar les coses, que res és inamobible. Potser algú dirà que ets un somiador, però no ets l'únic... Ànims !!
Vaisens
Publicar un comentario